Användbara länkar:
Vanligt Förekommande Frågor
Hur kan jag spåra min beställning?
Inför leverans kommer du att få ett e-postmeddelande och ett sms med spårningsinformation. Dessa e-postmeddelanden kan hamna i din skräpkorg så se till att lägga till FootJoy till din lista över betrodda avsändare.
Du kan kontrollera din orderstatus när som helst genom att besöka footjoy.se/sv_SE/status
Kan jag ändra min beställning efter att den har gjorts?
Tyvärr tillåter inte vårt system att ändringar av en beställning görs efter att den har mottagits. Vi vill ändå försöka hjälpa dig, ring vår kundtjänst på 0200 727080 så kommer våra medarbetare att ge dig all den hjälp de kan.
Varför skickas min beställning i flera försändelser?
Din beställning kan bestå av varor som inte får plats i en låda eller så är det mer ekonomiskt att dina beställda varor skickas separat. Du kommer att få ett e-postmeddelande med spårningsinformation för varje försändelse.
En vara som jag köpte finns nu till ett lägre pris. Kan jag få det nya priset?
Om priset för en vara du köpt reduceras inom 15 dagar från ditt beställningsdatum kommer vi att erbjuda en prisjustering genom en återbetalning av prisskillnaden. För att få en prisjustering, vänligen kontakta kundtjänst på 0200 727080 eller skicka oss ett e-postmeddelande via vår Kontakta oss-sida footjoy.se/sv_SE/contact
När kommer en produkt att fyllas på?
För att ta reda på när en av våra produkter kommer att fyllas på, vänligen kontakta kundtjänst på 0200 727080 eller skicka oss ett e-postmeddelande via vår Kontakta oss-sida footjoy.se/sv_SE/contact
Erbjuder FootJoy presentkort?
Vi erbjuder för tillfället inga presentkort.
När kan jag förvänta mig att min beställning skickas?
Kan jag returnera min beställning?
Alla beställningar gjorda på Footjoy.se är tillgängliga för retur och kan returneras genom att klicka på online-knappen ”Gör en retur”. Alla oanvända föremål med etiketter och tags kvar kan returneras för full återbetalning.
MyJoys (Designa Mina Egna)-skor är specialtillverkade och kan inte returneras.
Hur byter jag en vara?
Just nu erbjuder vi inga byten. Vänligen returnera din vara med knappen ”Gör en retur”. Du blir då återbetalad enligt din betalningsmetod. En ny beställning kommer att krävas för den nya storleken/färgen/stilen som du vill ha.
Hur rapporterar jag en defekt produkt?
. FootJoy har omfattande garantier på de flesta av våra produkter. Se vår garantisida för information om vilken typ av garantitäckning din produkt har. Om du känner att din produkt bör vara täckt av garantin, vänligen kontakta vår kundtjänst för att inleda en reklamation. Kontakta per telefon på 0200 727080 eller skicka oss ett e-postmeddelande via vår Kontakta oss-sida footjoy.se/sv_SE/contact
Hur registrerar jag min produktgaranti?
Genom att köpa ett par FJ skor, omfattas du av vår kvalitetsgaranti. Det är enkelt att registrera din produktgaranti, fyll bara i detta formulär så sköter vi resten.
Hur passar FootJoys produkter?
FootJoy-skor tenderar att vara lite större än de flesta andra märkena. För att få mer information, vänligen besök vår sida för skopassning footjoy.se/sv_SE/golf-shoe-fitting-guide
För information om passformen på våra klädesplagg, vänligen se vår sida för klädpassning footjoy.se/sv_SE/golf-apparel-fitting-guide
För information om passformen på våra handskar, se vår sida för handskpassning footjoy.se/sv_SE/golf-glove-fitting-guide
Behöver du hjälp?
Vårt kundservice team är här för att hjälpa dig.
0200 727080
Mån-Tors 09:00-16:00, Fre 09:00-15:00